Επικαιροποίηση Στοιχείων εν όψει Εγγραφών στο Λύκειο – 2025

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τις ηλεκτρονικές εγγραφές, θα χρειαστεί η επικαιροποίηση των στοιχείων των μαθητών στο myschool. Ως εκ τούτου υποχρεούνται και οι δυο οι γονείς/κηδεμόνες να καταθέσουν στο σχολείο ή να αποστείλουν στο σχολείο Υπεύθυνη Δήλωση σε ηλεκτρονική μορφή μέσω gov.gr, ή συμπληρωμένα με το γνήσιο της υπογραφής τα έντυπα δηλώσεων που αναρτώνται στην οποία θα δηλώνουν την ακριβή διεύθυνση κατοικίας (οδός-αριθμός-περιοχή-Τ.Κ.).

Σε περίπτωση αλλαγής κατοικίας από αυτήν που ήδη είναι δηλωμένη στο πληροφοριακό σύστημα myschool υποχρεούστε να προσκομίσετε απόδειξη λογαριασμού Δ.Ε.Κ.Ο. (όχι κινητό τηλέφωνο) ή Αντίγραφο εκκαθαριστικού της οικείας Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας (Δ.Ο.Υ.) ή η αντίστοιχη σελίδα της φορολογικής δήλωσης, στην οποία δηλώνεται η μόνιμη κατοικία του κηδεμόνα (Ε1, Πίνακας).

Δηλώσεις φιλοξενίας δεν γίνονται δεκτές.

Επίσης, στην ίδια υπεύθυνη δήλωση, θα δηλώσουν αν υπάρχουν, την ύπαρξη αδελφών με τα στοιχεία τους (ονοματεπώνυμο-σχολείο-τάξη φοίτησης), που φοιτούν ήδη σε σχολεία της Δ.Δ.Ε. Β ́ Αθήνας, ώστε ,αν επιθυμούν να τοποθετηθούν τα αδέλφια στο ίδιο ή συστεγαζόμενο-όμορο σχολείο. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να προσκομίσουν βεβαίωση φοίτησης του αδελφού/ής.

Πληροφορίες στα σχετικά έγγραφα:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821

Με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, το Σχολείο μας, με υπεύθυνες τις εκπαιδευτικούς κ. Πάνου Καλλιόπη και κ. Κομποχόλη Αγγελική, διοργάνωσε γιορτή αφιερωμένη σε δύο από τα σημαντικότερα γεγονότα της εποποιίας του ’21, στους ηρωικούς αγώνες του Σουλίου, με ιδιαίτερη έμφαση στην στάση των γυναικών Σουλιωτισσών και στην Έξοδο του Μεσολογγίου, που χάρη στην αυτοθυσία των πολιορκημένων Ελλήνων αγωνιστών έγινε σύμβολο της ελευθερίας!

Η γιορτή είχε αφηγηματικό, μουσικό και οπτικοακουστικό περιεχόμενο, με χορωδιακά αποσπάσματα από τους «Ελεύθερους Πολιορκημένους» και δημοτικούς χορούς. Οι μαθήτριες και οι μαθητές που συμμετείχαν τίμησαν την ημέρα δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό, ενώ συγκινητική υπήρξε η ανταπόκριση των συμμαθητών τους, των καθηγητών και κηδεμόνων που παρακολούθησαν την εορταστική εκδήλωση. Σκοπός του επετειακού αφιερώματος δεν ήταν μόνο να μάθουν τα παιδιά την ιστορία τους, αλλά –κυρίως- να νιώσουν ότι αποτελούν μέρος της μεγάλης αυτής ιστορικής και πολιτισμικής κληρονομιάς που διδάσκει ήθος, αξίες, αρχές.

Στιγμιότυπα από την εορτή

Εισαγωγή στα Πρότυπα κ.α. σχολεία

Εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2025-2026 και η ΥΑ Αριθμ. 31737/Δ6 : «Ρύθμιση θεμάτων σχετικά με την εισαγωγή μαθητών σε Πρότυπα Σχολεία, σε Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, σε Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και σε Πειραματικά Σχολεία (ΦΕΚ Β’ 1391)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Επίσκεψη στη Σχολή Ικάρων

Την Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025, είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε τη Σχολή Ικάρων, στην Αεροπορική Βάση Δεκέλειας στο Τατόι Αττικης. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν ομιλία επαγγελματικού προσανατολισμού στο αμφιθέατρο της Σχολής Ικάρων, στη συνέχεια επισκέφθηκαν τους χώρους της Σχολής και ξεναγήθηκαν στο Μουσείο της Πολεμικής Αεροπορίας.
Οι εντυπώσεις όλων μας ήταν εξαιρετικές.
Στη διδακτική επίσκεψη συμμετείχαν οι καθηγήτριες: Αθανασία Ζωγοπούλου, Μαρίνα Μέντη, Τερέζα Μπαγλανλεα και Πολυτίμη Πέρδικα.

Φωτογραφικό Υλικό

Διδακτική Επίσκεψη στο πλαίσιο Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων

Στο πλαίσιο του Πολιτιστικού Προγράμματος «Ιχνηλατώντας τη Νεοκλασική Ελλάδα» οι μαθητές και μαθήτριες που συμμετέχουν σε αυτό επισκέφτηκαν τη Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2025 χαρακτηριστικά κτίρια της Νεοκλασικής Αθήνας για βιωματική προσέγγιση και επιτόπια έρευνα κάτω από το φωτεινό και ηλιόλουστο ουρανό της.
Στην Παλαιά Βουλή, που για χρόνια στέγαζε την πολιτική ζωή της χώρας, θαύμασαν την αρχιτεκτονική του κτιρίου και την εναρμόνισή του με τον περιβάλλοντα χώρο. Με δέος στάθηκαν μπροστά στα κτίρια της «Τριλογίας των Αθηνών» και συναισθάνθηκαν τη δύναμη της γνώσης, τη μεγαλοπρέπεια, την επιβλητικότητα, τον ορθολογισμό που αποπνέουν αλλά και το φως που εκπέμπουν. Κατανόησαν ότι εδώ, στον ομφαλό της Αθήνας, γεννιέται ο Αθηναϊκός Κλασικισμός άρρηκτα δεμένος με την ελληνική αρχαιότητα και συνειδητοποίησαν το κάλλος και τη συμμετρία που διέπουν τον ανθρωπιστικό πολιτισμό μας. Περπάτησαν στη αθηναϊκή boulevard, πέρασαν από το «Ιλίου Μέλαθρον» και ανηφόρισαν προς το Σύνταγμα για να δουν τα Παλαιά Ανάκτορα -σημερινή Βουλή των Ελλήνων- επιβεβαιώνοντας τη στιβαρότητα του κτιρίου, ενώ με σεβασμό απέδωσαν τιμή με το δικό τους τρόπο στο μνημείο του «Άγνωστου Στρατιώτη». Απόλαυσαν τον περίπατό τους και γεμάτοι εμπειρίες έφεραν στο μυαλό τους τα λόγια του Γ. Σεφέρη και αναφώνησαν: «Ανήκoυμε σε μια χώρα μικρή με χαρακτηριστικό της την αγάπη της για την ανθρωπιά και κανόνα της τη δικαιοσύνη».


Φωτογραφικό Υλικό

Λογοτεχνία και Μουσική κατά του εκφοβισμού

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα κατά του εκφοβισμού και στο πλαίσιο του Προγράμματος Σπουδών « Δράσεις Ενεργού Πολίτη» (άξονες: Ποιοτική εκπαίδευση, Λιγότερες Ανισότητες και Ειρήνη, Δικαιοσύνη, Κοινωνική ισότητα και Ισχυροί θεσμοί), διοργανώθηκε στο σχολείο μας την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2025, δράση με τίτλο «Λογοτεχνία και Μουσική κατά του εκφοβισμού».
Τη δράση παρακολούθησαν όλοι οι μαθητές του σχολείου μας με ενδιαφέρον. Καλεσμένη μας ήταν η Δρ. Θεοδώρα Λεονταρίδου, Σύμβουλος Γαλλικής Γλώσσας Β’ Αθήνας και υπεύθυνης της πλατφόρμας του ΥΠΑΙΘΑ κατά του εκφοβισμού (bullying) στη Β’ Αθήνας.
Η δράση μας περιείχε τραγούδια στην ελληνική και γαλλική γλώσσα κατά του εκφοβισμού που έγραψαν οι μαθητές της Γ’ γυμνασίου σε συνεργασία με τις καθηγήτριές τους κα Λέλε Χρυσούλα (ΠΕ02), κα Γιαχνάκη Ελένη (ΠΕ02), τον καθηγητή μουσικής κο Ιάσονα Πολέ και την καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας κα Γραμμένου Θεοδώρα (ΠΕ05).
Οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων (Α1, Α2, Α4, Β1, Β2, Β3, Γ1, Γ2, Γ3 τμήματα Γαλλικής Γλώσσας) απήγγειλαν ποιήματα του Πρεβέρ (Prévert) και του Ουγκώ (Hugo), στην ελληνική και γαλλική γλώσσα, συμμετείχαν σε θεατρικά δρώμενα (Ιφιγένεια του Ρακίνα (Iphigénie de Racine), Αντιγόνη του Ανούιγ (Antigone de Anouilh), Ο Αρχοντοχωριάτης του Μολιέρου (Le bourgeois gentilhomme de Molière) στην ελληνική και
γαλλική γλώσσα και Χάρρυ Πόττερ της Ρόουλινγκ (Harry Potter) στην ελληνική, αρχαία ελληνική και γαλλική γλώσσα. Οι μαθητές της Α Γυμνασίου απήγγειλαν στην ελληνική, αρχαία ελληνική και γαλλική γλώσσα τα προοίμια της Ιλιάδας και της Οδύσσειας. Τα αποσπάσματα αποδόθηκαν με τέτοιον τρόπο ώστε ο κοινός παρονομαστής τους να είναι η μάχη κατά του εκφοβισμού.
Ελπίζουμε όλοι μας, μαθητές και καθηγητές να καθοδηγούμαστε από τα λόγια του Αντρέ Μπρετόν σχετικά με την Παιδεία: «Παιδεία είναι το να διαλέγεις τον δύσκολο δρόμο της αξιοπρέπειας, της μοναξιάς και συνάμα να καίγεται το μέσα σου για το κοινό καλό. Για το ωραίο και τη σωτηρία του.”
Τελικά, με ένα λόγο, Παιδεία είναι το να είσαι “άνθρωπος” και να εκπέμπεις, να σκορπίζεις, να μοιράζεις, να μοσχοβολάς «ανθρωπιά».


Φωτογραφικό Υλικό

Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας Κοτσανά

Τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α Γυμνασίου, επισκέφθηκαν το Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας Κοτσανά και ξεναγήθηκαν στη μόνιμη έκθεση «Αρχαία Ελλάδα – Οι Απαρχές των Τεχνολογιών», στο πλαίσιο των μαθημάτων της Τεχνολογίας και της Ιστορίας.
Μέσα από την ξενάγηση, στα τρία επίπεδα του μουσείου, ανακάλυψαν τα τεχνολογικά επιτεύγματα των Αρχαίων Ελλήνων γνωρίζοντας επιλεγμένα εκθέματα, το ρομπότ-υπηρέτρια, το ξυπνητήρι του Πλάτωνα, τις τηλεπικοινωνίες των Αρχαίων Ελλήνων ως τον Μηχανισμό των Αντικυθήρων και άλλα ενδιαφέροντα εκθέματα..
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να παίξουν με κάποια από τα επιτραπέζια παιχνίδια που ψυχαγωγούσαν τους ανθρώπους στην Αρχαία Ελλάδα.
Στη διδακτική επίσκεψη συμμετείχαν οι καθηγήτριες: Αθανασία Ζωγοπούλου, Βασιλική Λάγιου, Αμαλία Μπουρατίνου, Πολυτίμη Πέρδικα και Μαρία Κοντοπούλου.

Φωτογραφικό Υλικό

Εθνικός Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας – Ελλάδα 2025

Το σχολείο μας συμμετέχει στο διαγωνισμό γαλλοφωνίας 2025, στο επίπεδο Α1 με θέμα φουτουριστικά αντικείμενα του μέλλοντος.
Συμμετείχαν η Α Γυμνασίου (τμήμα Α4 γαλλικών), η Β Γυμνασίου (τμήμα Β3 γαλλικών) και η Γ Γυμνασίου (τμήμα Γ3 γαλλικών).
Τα παιδιά φαντάστηκαν και ζωγράφισαν ένα φουτουριστικό αντικείμενο, του έδωσαν όνομα, το περιέγραψαν σε ένα μικρό βίντεο και… αυτό είναι!!!!
Συμμετέχουμε γιατί μας αρέσει να δημιουργούμε!


Εθνικός Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας – Ελλάδα 2025


Beta – 4


Ecovroummmmm


Gamatrix